قیمت نرده استیل,نرده استیل,نرده استیل سه خط,نرده استیل هندریل,نرده استیل باشیشه,نرده استیل مکعبی,قطعات نرده استیل,فروش نرده استیل,نرده,حفاظ استیل,حفاظ استیل پنجره.

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

حفاظ و نرده استیل,آلومینیومی,شیشه ای ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

آخرین مطالب
پیوندها

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرده آلومینیومی سیلور

نرده آلومینیومی سیلور با استحکام در برابر عوامل فرسایش محیطی و رطوبت وهمچنین بادار بودن مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه با طرح هایی متنوع و بروز گزینه مناسبی جهت استفاده در راپله ها و جان پناه های ساختمان های عمومی و پر تردد است. کیفیت بالای آنودایزینگ نرده آلومینیومی آکات که ساخت معتبرترین شرکت سازنده نرده آلومینیوم در کشور ترکیه است این اطمینان را به ما می دهد تا به عنوان یکی از با سابقه ترین مجموعه های عرضه کننده نرده آلومینیومی در ایران ضمانت کیفیت محصول عرضه شده را برای مدت 10 سال تضمین کنیم. نرده آلومینیوم سیلور در مقاطع گوناگون به صورت پروفیل و لوله آلومینیوم تولید می شود. قطعات نرده آلومینیومی آکات بسیار با کیفیت می باشد و این مدل نرده امکان ترکیب با سایر رنگ بندی های نرده آلومینیومی را دارد. قیمت نرده آلومینیومی سیلور اقتصادی می باشد زیرا تولید آن بیشتر و در نتیجه قیمت تمام شده آن پایین تر از سایر مدل های نرده آلومینیوم است.

نرده آلومینیومی آکات

  • نرده استیل ساهان
  • ۰
  • ۰

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای یکی از سیستم های است که در ساختمان سازی پیشرفته امروزی جایگزین نرده های سنتی و قدیمی شده است. با پیشرفت در ساخت شیشه های مقاومت تر و شفاف استفاده از این متریال در اجرای نرده و حفاظ ساختمانی افزایش یافته است. از طرف دیگر اتصالات مهار کننده نرده شیشه ای از فلزات ضد پوسیدگی و زنگ نزن استیل و آلومینیوم است به همین دلیل دوام و استحکام جان پناه شیشه ای با گذشت زمان تغییر نمی کند و کیفیت خود را از دست نمی دهد. دلیل دیگری که اجرای نرده کشی ساختمان ها را با نرده شیشه ای انجام می دهند ظاهر جذاب، زیبا و مدرن آنها است که با ترکیب شیشه های شفاف یا رنگی به همراه یراق آلات و اتصالات آلومینیومی و استیل صیقل خورده و براق به ایمنی و زیبای محیط داخل و خارج ساختمان کمک می کند. به سبب تفاوت در شیوه های ساختمان سازی و متریال مختلف در اجرای دیواره و کف راه پله ها و تراس ها سیستم های اجرایی منعطفی برای نرده شیشه ای مهندسی شده است که عبارتند از:

  • نرده شیشه ای فیکس پوینت یا اتصال دکمه ای
  • نرده شیشه ای اسپیگات یا خود ایستا
  • نرده شیشه ای اکسپوز با دو نوع روکار و دفنی
  • نرده شیشه ای با اتصال شیشه خور با پایه

نرده شیشه ای فیکس پوینت یا اتصال دکمه ای

نرده شیشه ای پین براکت ایستاده با استفاده ایز یراق استیل دکمه شکل صیقل داده شده ، قدرتمند اجرا می شود که شامل صفحات شیشه ای است که توسط پین های فلزی نگه داشته می شوند. پین ها ممکن است کوچک باشند ، اما آنها را دست کم نگیرید. پین های 2 اینچی هر کدام حدود 200 گرم وزن دارند و از فولاد ضد زنگ دوبلکس ساخته شده اند. این همان ماده ای است که در سازه های فلزی پر رفت و آمد و سکوهای نفتی در سراسر جهان استفاده می شود (فولاد ضد زنگ چیست؟). اندازه این پین ها ممکن است کوچک باشد ، اما نباید آنها را دست کم بگیرید. این پایه های محکم در کنار هم نصب می شوند ، تقریباً به همان سبک نرده شیشه ای اسپایدری است. 

چهار پین ایستاده برای بالا بردن وزن صفحات شیشه ای مورد حمایت استفاده می شود. این قسمت از پین به سطحی که نرده شیشه ای به آن اعمال می شود پیچ ??می شود (پین ایستاده را می توان در سطح نصب شده فرو برد). هنگامی که شیشه در جای خود قرار گرفت ، بقیه سنجاق در سمت خارجی صفحه شیشه متصل می شود ، و تا جایی که لیوان فشرده شود در محل خود پیچ ??خورده است. این قطعه دوم دایره ای است که هنگام مشاهده نرده شیشه ای پین ایستاده مشاهده می کنید.

نرده شیشه ای اسپیگات یا خود ایستا

این سیستم نرده شیشه ای از صفحات شیشه ای و گیره های استوانه ای شکل اسپیگات ساخته شده است. استوانه ها در دو پیکربندی قرار می گیرند: نصب از کنار و نصب روی سطح. فک های پایه جانبی به کنار هر صفحه شیشه ای متصل می شوند ، در حالی که فک های سطح پایه شیشه را از پایین می بندند. برای هر صفحه شیشه ای باید حداقل 4 عدد از دو طلق استفاده کنید. وزن هر کدام حدود 300 گرم است و از پایین به بالا 7 سانتیمتر ارتفاع دارد.
محل فک اسپیگات برای نصب شیشه یک گیره است که دارای چهار سوراخ در صفحه پایه خود است که به راحتی می توان آن را در سطح پروژه خود پیچ ??کرد. پایه سطح از هر دو طرف شیشه را می گیرد - دیگر نیازی به سوراخ های قبل از برش شیشه نیست این ویزگی همچنین باعث می شود که سوپاپ اسپیگات سطح نصب شود که گزینه مقرون به صرفه است. هر دو شاخه از فولاد ضد زنگ درجه دو دوبلکس ساخته شده اند و از فن آوری قفل شیب استفاده می کنند تا شیشه را به صورت ایمن در جای خود نگه دارد. قفل شیب یک فناوری نوآورانه است که کمک زیادی به نصب صفحات شیشه ای شما می کند. معمولاً هنگام نصب سیستم نرده شیشه ای اسپیگات ، نه تنها باید شیشه ها را به صورت افقی با یکدیگر تراز کنید ، بلکه باید به صورت عمودی نیز در یک راستا قرار بگیرید.

نرده شیشه ای اکسپوز با دو نوع روکار و دفنی

سیستم ریلی نرده شیشه ای از یک تکه فلز نازک تشکیل شده است که در امتداد پایین نرده قرار دارد و هر صفحه شیشه ای را بالا نگه می دارد. بالای پانل های شیشه ای می تواند به عنوان نرده عمل کند - بنابراین نیازی به افزودن نرده فلزی یا چوبی نیست.
اما یک کاور باریک فلزی می تواند به قسمت بالای صفحات شیشه ای اضافه شود ، تا ظاهری زیبا داشته باشد. طول ریل پایه 4  و 8 و 12 سانتیمتر است. ریل پایه که در عرض محتلف اجازه می دهد تا با محدودیت های اندازه متفاوت کار کند. سیستم ریلی پایه شیشه ای یکی از دو پیکربندی نرده شیشه ای است که از فناوری قفل شیب انحصاری استفاده می شود. قفل شیب یک فناوری نوآورانه است که به نصب پانل های شیشه کمک زیادی می کند. به طور معمول ، برای نصب یک ریل پایه مانند این ، نصب کننده باید دو طرف پانل های شیشه را در بین کانال های لاستیکی بیرونی وارد کند تا صفحات شیشه ای عمود بر زمین قرار گیرند. آنها همچنین باید از تراز استفاده کنند تا صفحات شیشه را با یکدیگر هماهنگ کنند.

نرده شیشه ای

 

  • نرده استیل ساهان