قیمت نرده استیل,نرده استیل,نرده استیل سه خط,نرده استیل هندریل,نرده استیل باشیشه,نرده استیل مکعبی,قطعات نرده استیل,فروش نرده استیل,نرده,حفاظ استیل,حفاظ استیل پنجره.

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

حفاظ و نرده استیل,آلومینیومی,شیشه ای ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نرده شیشه ای به دلیل شفافیت در برابر نور و استقامت بالا در مقابل فشار می تواند به عنوان نرده بالکن استفاده شود. نرده شیشه ای بالکن با شیشه سکریت و لمینت شده در ضخامت های 8 تا 16 میلیمتر قابل اجرا است.حفاظ شیشه ای بالکن با چند سیستم مختلف مهار شیشه اجرا می شود مانند نرده شیشه ای طرح الکانس و نرده شیشه ای اسپایدر و نرده شیشه ای با پایه همراه با بست شیشه گیر.حفاظ شیشه ای تراس آکات با استفاده از بهترین مواد و قطعات تولید و اجرا می شود. با توجه به زیبایی و استقامت شیشه های امروزی استفاده از محافظ شیشه ای بالکن با استقبال زیادی مواجه شده است. شاسی بالکن شیشه ای از قطعات لولایی و ریلی آلومینیومی با دوام ساخته می شود تا در استفاده مداوم کیفیت آن تغییری نکند و در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم باشد. دیواره اصلی بالکن های شیشه ای از جام های یک اندازه و شفاف از شیشه های سکریت یا لمینت می باشد که به صورت دیواره های یک اندازه است با قابلیت جابه جایی به طرفین که کمترین مانع را برای عبور نور و روشنایی بیرون به داخل بالکن ایجاد می کند. اجرای بالکن شیشه ای به حفظ پاکیزیکی فضا کمک می کند و می تواند به عنوان یک درب متحرک کشویی یا لولا دار از آن در بالکن ها استفاده کرد.

  • نوع شیشه های به کار گرفته شده در بالکن ها از مدل سکورت نشکن و شفاف سوپر کلیر یا شیشه لمینت ضد ضربه با لایه محافظ پی وی به ضخامت 5/1 میلمیتر می باشد. ( دلیل اینکه این نوع شیشه ها توان بالایی در مقابل ارتشاعات بیرونی وفشار های خارجی مانند تغییر درجه هوا از سرما به گرما و بلعکس دارند استفاده از روش تولید شیشه با شوک ناگهانی است که موجب تغییر ملکول ها کیرستالی شیشه می شود).

شرکت آکات استیل از یراق آلات و اتصالات درجه یک و شیشه های سکریت تضمین شده در تولید انواع سیستم های بالکن شیشه ای با روش استاندارد و ایمن استفاده می کند.

چرا شیشه بالکن آکات بهترین انتخاب است؟

  1.  مشاوره تخصصی برای گزینش مناسب ترین مدل
  2.  استفاده از مرغوب ترین یراق آلات و اتصالات ساخت ترکیه
  3.  همکاری با یکی از بزرگترین تولید کنند گان شیشه های سکورت و لمینت
  4.  اجرای حرفه ای و استاندارد با داشتن اکیپ های نصب با تجربه
  5.  احترام به مشتری و خدمات تضمین کیفیت محصول
  6.  تعهد در انجام کار

عوامل اصلی که در قیمت بالکن شیشه ای تاثیر گذارند

اصلی ترین عاملی که در قیمت بالکن شیشه موثر است ابعاد فضای بالکن است که حفاظ در آن اجرا می شود به این ترتیب که هر اندازه متراژ بالکن بیشتر باشد قیمت حفاظ شیشه ای بالکن کاهش خواهد یافت و انجام سازه ها را برای ساختمان های بزرگ و تجاری اقتصادی تر خواهد کرد.

بالکن شیشه ای با سیستم انتقال قلتک با چرخ متحرک به پایین و بالا در یک مسیر مشخص ریل حرکت می کند و در انتهای بالکن یک فضای بازشونده است که از داخل به شکل لولایی جدا و قابل باز شدن است. تمام یراق آلات بالکن شیشه ای از متریال مرغوب با کیفیت و وارداتی است.

برای خرید بالکن شیشه ای می توانید با اجرای موارد زیر از شرکت آکات در خواست نمایید:

  1. ابعاد ارتفاع و طول بالکن را برداشت نمایید.
  2. یک تصویر از محل انجام بالکن شیشه تهیه کرده و برای ما ارسال کنید
  3. تعیین کنید که قسمت باز شو بالکن شیشه از جه سمتی باشد به داخل یا به خارج.
  4. اگر تصمیم به اجرای سقف یا کف شیشه ای دارید حتما از شیشه های سند پلاست شده استفاده کنید.
حفاظ شیشه ای بالکن
  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • نرده استیل ساهان