قیمت نرده استیل,نرده استیل,نرده استیل سه خط,نرده استیل هندریل,نرده استیل باشیشه,نرده استیل مکعبی,قطعات نرده استیل,فروش نرده استیل,نرده,حفاظ استیل,حفاظ استیل پنجره.

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

حفاظ و نرده استیل,آلومینیومی,شیشه ای ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نمای کرتین وال سیستم دیوار پرده یک پوشش بیرونی از یک ساختمان است که در آن دیوارهای بیرونی غیر سازه ای است ، فقط برای جلوگیری از هوا و ساکنان استفاده می شود. از آنجا که دیوار پرده غیر سازه ای است ، می توان آن را از مواد سبک ساخته شود ، در نتیجه هزینه های ساخت را کاهش می دهد. وقتی از شیشه به عنوان دیوار پرده استفاده می شود ، یک مزیت این است که نور طبیعی می تواند به عمق ساختمان نفوذ کند. نمای دیوار پرده هیچ بار سازه ای به غیر از وزن بار مرده خود از ساختمان حمل نمی کند. این دیوار از طریق اتصالات در کفها یا ستونهای ساختمان ، بارهای جانبی باد را که به آن وارد می شود به سازه اصلی ساختمان منتقل می کند. یک دیوار پرده برای مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب ، جذب نوسان ناشی از باد و نیروهای لرزه ای که بر روی ساختمان وارد می شوند ، مقاومت در برابر بارهای باد و حمایت از نیروهای وزن بار مرده خود طراحی شده است.

سیستم های دیوار پرده ای معمولاً با اعضای قاب آلومینیومی اکسترود شده طراحی می شوند ، اگرچه اولین دیوارهای پرده ای با قاب های فولادی ساخته شده اند. قاب آلومینیومی به طور معمول با شیشه پر می شود ، که یک ساختمان معماری دلپذیر و همچنین مزایایی مانند روشنایی روز را فراهم می کند. با این حال ، کنترل اثرات نور بر راحتی بصری و همچنین افزایش گرمای خورشیدی در ساختمان هنگام استفاده از مقادیر زیادی پر کننده شیشه دشوارتر است. سایر پر کردنهای متداول شامل: روکش سنگ ، صفحات فلزی ، لوورها و پنجره ها یا دریچه های قابل استفاده است.

دیوارهای پرده از نظر سیستم های ویترین متفاوت هستند زیرا با در نظر گرفتن الزامات طراحی مانند: انبساط حرارتی و انقباض ، برای پوشاندن چندین طبقه طراحی شده اند. نوسان و حرکت ساختمان انحراف آب و بازده حرارتی برای گرمایش ، سرمایش و روشنایی مقرون به صرفه در ساختمان.

  • ۹۹/۰۸/۰۸
  • نرده استیل ساهان