قیمت نرده استیل,نرده استیل,نرده استیل سه خط,نرده استیل هندریل,نرده استیل باشیشه,نرده استیل مکعبی,قطعات نرده استیل,فروش نرده استیل,نرده,حفاظ استیل,حفاظ استیل پنجره.

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

حفاظ و نرده استیل,آلومینیومی,شیشه ای ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

پنجره دوجداره

مزایای شیشه پنجره دوجداره یا سه جداره

به خصوص در مناطق بسیار آب و هوایی ، پنجره های عایق بندی شده با دو یا سه صفحه شیشه ای موازی ، از لحاظ بهره وری انرژی پنجره ، مزیت قابل توجهی دارند. ایده پشت شیشه های چندگانه این است که دو یا سه شیشه موازی شیشه ، از جمله منطقه بافر میانی ، مانع بهتری نسبت به پنجره های تک جداره در برابر دمای خارج ایجاد می کنند. پنجره های دو جداره اکنون هم برای پنجره های ساختمانی جدید و هم برای پنجره های جایگزین استاندارد هستند.
پنجره های دو جداره را می توان مهندسی کرد بنابراین فضای خالی هوا در فضای بین شیشه های پنجره وجود دارد ، اما امروزه بیشتر طراحی می شود که پنجره ها به گونه ای طراحی شوند که فضای بین شیشه ها با گاز بی اثر پر شود ، مانند آرگون یا زنون ، که باعث افزایش مقاومت پنجره در برابر انتقال انرژی می شود. از سه جداره (سه صفحه) در آب و هوای بسیار سخت برای بهبود بیشتر عایق بندی یک پنجره استفاده می شود. اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می تواند به افزایش بهره وری انرژی نیز کمک کند ، مانند استفاده از پوششهای نازک از مواد خاص در یک یا چند صورت شیشه. اصطلاحاً "پنجره های کم E" (اصطلاح "کم انتشار" است) دارای پوشش های شفاف بسیار نازک از یک اکسید فلز یا نقره است که برای کاهش بیشتر انتقال انرژی ، روی یک یا چند سطح شیشه اعمال می شود. مقدار عایق بندی یک پنجره را می توان به روشهای مختلفی اندازه گیری کرد. معمولاً سیستم مقدار R است ، اندازه گیری مقاومت مواد در برابر انتقال انرژی. در این سیستم ، هرچه مقدار R بیشتر باشد ،

پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه تشکیل شده اند که یک لایه گاز بی اثر بین آنها مهر و موم شده است. این تقریباً دو برابر واحدهای تک لعاب عایق ایجاد می کند. با مهر و موم شدن ، واحد هوا ضد آب می شود.
از مزایای پنجره های دو جداره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه های انرژی. ساخت و ساز هوابرد پنجره های دو جداره عایق حرارتی ایجاد می کند. این باعث کاهش جریان گرمای ورودی و خروجی می شود. انرژی کمتری برای گرم شدن یا خنک شدن فضا استفاده می شود و در نتیجه باعث کاهش هزینه های انرژی می شود.
  • افزودن لایه سوم یا چهارم شیشه ، مقدار عایق پنجره شما را افزایش می دهد. هر لایه شیشه مقدار قابل توجهی از گرما را که از آن عبور می کند به دام می اندازد و باعث افزایش محافظت از پنجره ها در برابر اتلاف گرما می شود.
  • تراکم محدود رطوبت موجود در یک سطح گرم قطرات آب را تشکیل می دهد که در یخبندان منجمد می شوند. این می تواند فضای اتاق را سردتر کند و همین امر افراد داخل را وادار به تنظیم گرما می کند. هوای بین دو شیشه شیشه ، به علاوه مهر و موم هوا ، با جلوگیری از رطوبت در هوای سرد ، از جمع شدن میعان جلوگیری می کند.
  • عایق صدا پنجره های دو جداره با ایجاد مانعی بین خانه و محیط بیرون عایق صدا را بهبود می بخشند.
  • ایمنی شکستن پنجره های دو جداره سخت تر از پنجره های تک جداره است ، بنابراین امنیت خانه را افزایش می دهد. از آنجا که آنها نسبت به پنجره های دیگر مهر و موم شده اند ، مجبور کردن آنها از بیرون نیز سخت تر است.
  • آسیب به اثاثیه را کاهش دهید. پنجره های دو جداره می توانند میزان آفتاب و گرمای ورودی به اتاق را کاهش دهند. این می تواند به کاهش آسیب خورشید به نقاشی ها ، مبلمان ، فرش و سایر اشیای اطراف خانه کمک کند.

معایب پنجره های دو جداره عبارتند از:

  • قابل تعمیر نیست فضای بین دو صفحه شیشه هوا را به دام می اندازد و لایه ای از عایق را تشکیل می دهد. اگر مهر و موم ضد هوا نباشد ، تراکم بین شیشه ظاهر می شود. پس از مهر و موم شدن ، شیشه ها را نمی توان جدا کرد و ترمیم کرد. پنجره باید جایگزین شود.
  • گرما را به دام بیندازید. در ماه های زمستان ، مزیت گرماگیر شدن یک مزیت است ، اما در ماه های تابستان به دام انداختن گرما در داخل می تواند به یک اتاق گرفتار و ناراحت کننده منجر شود. بسیاری از مالکان خانه ها جلوی پنجره ها را می گیرند تا گرما را از بین ببرند ، اما این ویژگی اضافی هزینه بیشتری دارد.
  • برای خانه های قدیمی مطابقت خوبی ندارد. پنجره های دو جداره مدرن به نظر می رسند ، بنابراین می توانند با سبک های قدیمی درگیر شوند. و اگر یک صاحب خانه تصمیم بگیرد هر پنجره را با پنجره های دو جداره جایگزین نکند ، ظاهر کلی خانه نامناسب به نظر می رسد.
  • ۹۹/۰۸/۰۸
  • نرده استیل ساهان