قیمت نرده استیل,نرده استیل,نرده استیل سه خط,نرده استیل هندریل,نرده استیل باشیشه,نرده استیل مکعبی,قطعات نرده استیل,فروش نرده استیل,نرده,حفاظ استیل,حفاظ استیل پنجره.

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

حفاظ و نرده استیل,آلومینیومی,شیشه ای ســـاهــــان

نرده استیل,حفاظ استیل,نرده آلومینیومی,نرده شیشه ای,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت ســـاهــــان

آخرین مطالب
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تراس شیشه ای

برای ساخت تراس شیشه ای کف های شیشه ای را  به نرده های همجنس آن نصب می کنند. کف شیشه ای دارای ضخامت بیرونی 10*30 میلیمتر و ضخامت درونی لمینیت شده 6*2 میلیمتر می باشد. پایه های ضد لغزان جهت کاهش آسیب رسانی در کف تعبیه شده اند. در طرف دیگر برای اتصال پنل های شیشه ای در کف به یکدیگر از اتصال شبکه ای سیلیکونی استفاده می شود. ضخامت نرده شیشه ای بدون قاب یا فریملس 2*10 میلیمتر همراه با لایه میانی به ضخامت 5/1 میلیمتر می باشد. ارتفاع معمول نرده های شیشه ای 110 سانتیمتر است که در صورت نیاز به ارتفاعات بیشتر اقدام به ساخت آن صورت می گیرد. تراس ها فضای از ساختمان هستند که با سقف یا بدون آن در نمای بیرونی ساخته می شوند و می توان از آنها برای استراحت استفاده کرد. برای ایجاد فضای مناسب در تراس ها که امکان استفاده در تمام روزها و فصل های وجود داشته باشد از شیشه های کیرستالی یا شفاف برای پوشش دادن فضای تراس استفاده می شود. شیشه تراس یک مانع مناسب و شیشه ای بین هوای آلوده بیرون و داخل ساختمان ایجاد می کند و به طراحان این امکان را می دهد که تراس ها را با ترکیب واستفاده از وسایل مناسب به یک محیط کاربردی و دلنشین تبدیل کنند.

  • شیشه تراس مانع و محافظ ایمنی است که خطرات جانی از افتادن افراد از تراس ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • در سیستم شیشه تراس امکان باز شدن بدون هیچ خطری از شکست شیشه به طرف دیواره بیرونی تراس حرکت کند.
  • تراس شیشه ای با داشتن نوار نگهدارنده در داخل دیوار و قفل های ویژه بوسیله یک دستگیره پنل های شیشه در آن ثابت می شود تا در هنگام وزش باد های شدید از حرکت آن و احتمال بسته شدن اتفاقی پنل های شیشه ای تراس جلو گیری کند.
  • شیشه تراس از پنل های ثابت و درب های شیشه ای متحرک در طرفین تشکیل می شود.
  • شیشه تراس از اتصال بست برای ثابت کردن پنل ها استفاده نمی کند.
  • ریل های وارداتی در شیشه بالکن از شیشه های 60 سانتیمتر ساخته می شود.

داشتن مهارت کافی و آشنایی کامل به روش های نصب تمام سیستم های شیشه بالکن نیازمند صرف زمان زیاد برای بدست آوردن مهارت و دانش فنی مناسب است. گروه های اجرایی و نصب شرکت آکات استیل با داشتن مهارت فنی بالا در طی سال های طولانی با ارائه راه کار های خلاق و مهندسی در زمان نصب انوع شیشه بالکن طبق استاندارد های مهندسی شده توانسته اند سطح بالایی از رضایت را برای مشتریان محترم جلب نمایند.

تراس شیشه ای

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • نرده استیل ساهان